باشگاه فوتبال پرسپولیس

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محرومیت پرسپولیس در آخرین روزهای تابستان 96 به این باشگاه ابلاغ شد و باتوجه به آغاز محرومیت طارمی از روز ابلاغ محرومیت، می توان شروع محرومیت پرسپولیس را نیز از همان روز دانست. در این شرایط کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با 7 گل سومین گلزن برتر تیم خواهد بود.


او که این فصل با گلزنی برابر پیکان زمینه ساز برتری 2-1 سرخپوشان شد، در برابر سایپا نیز گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. کمال در لیگ قهرمانان 2018 نیز موفق به گلزنی شد. وی در بازی حساس برابر الوصل در امارات تک گل تیمش را زد و سه امتیاز حیاتی را به حساب سرخ ها واریز کرد.


به جز این سه گل، کامیابی نیا در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی، پارس جنوبی، ذوب آهن و سپیدرود نیز گلزنی کرد و نقش مهمی در نتایج تیم پرسپولیس داشت. این در حالی است که او چند بازی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داد و اگر اینطور نمی شد، می توانست حتی تعداد گل هایش را دو رقمی کند.

  • تیم پرسپولیس
  • ۰
  • ۰

باشگاه پرسپولیس با پشت سرگذاشتن دوران محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی فیفا می تواند در تعطیلات نیم فصل بازیکن بگیرد.


این باشگاه که در باوجود محرومیت در این فصل با مهدی ترابی، سعید کریمی، مهدی شریفی، مهدی شیری و سروش رفیعی به توافق رسیده بود، پس از نامه فیفا مبنی بر اتمام دوران محرومیت خود قرارداد این بازیکنان را ثبت خواهد کرد.


با این حال کادرفنی سرخپوشان پایتخت درنظر دارد خطوط سه گانه خود را با جذب حداقل سه بازیکن دیگر تقویت کند.


سینا مریدی هافبک فعلی فولاد خوزستان که در ابتدای فصل نیز صحبت هایی مبنی بر حضورش در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به گوش می رسید مورد تایید سرمربی سرخپوشان قرار گرفته است و باشگاه با این بازیکن هم مذاکراتی داشته است. 


این بازیکن ۲۲ساله که در حال حاضر زیر نظر افشین قطبی در فولاد قرار دارد، توانایی بازی در دفاع و میانه میدان را دارد تا کمبود بازیکن پرسپولیس را در این دوبخش برطرف کند.

  • تیم پرسپولیس
  • ۰
  • ۰

ایرج عرب درباره انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از حُسن اعتماد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین از زحمات دوست عزیزم حمیدرضا گرشاسبی که بخشی از عمرش را برای باشگاه گذاشت، ممنونم. بسیاری از افتخارآفرینی‌های پرسپولیس را مدیون مدیریت ایشان هستیم. به عنوان هوادار عاشق پرسپولیس و به دور از هر گونه حاشیه همه توانم را به کار می‌برم تا تیم روند خود را ادامه داده و ما هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.


وی در مورد ناراحتی بازیکنان از بی‌توجهی به تیم و عدم پرداخت مطالبات آنها تصریح کرد: این را نمی‌توان بی‌توجهی دانست، بحث تغییر مدیریتی و عدم ثبات مشکلاتی را بوجود آورد که با تدبیر وزیر ورزش حل شد. این ثبات ایجاد شده و قصد داریم با برنامه کوتاه مدت مشکلات مالی را حل کنیم. مشکل خاصی نیست و به زودی حل می‌شود.


سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی‌ها به انتخاب او واکنش نشان داده‌اند، گفت: من در سطح وزارتخانه و با مدیرکل استانی هم کار کرده‌ و در بطن ورزش کشور بوده‌ام. هر کسی مسئول می‌شود، این حاشیه‌ها بوجود می‌آید، اما جای پرداختن به آن نیست. نباید به گذشته نگاه کرد و باید آینده را دید.

  • تیم پرسپولیس
  • ۰
  • ۰

پرسپولیس در حال حاضر به دنبال حضور جسورانه در بازار نقل و انتقالات برای افزایش توان خود پس از یک سال محرومیت از انتقال، علاوه بر جذب چهار بازیکن در اوایل فصل است.

پس از تساوی مقابل سپاهان در نیمه اول فصل 17 در نقش جهان، اخبار عجیب و غریب در خروجی رسانه ها؛ پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقال محروم شد.


در حال حاضر، در آستانه مسابقه دو تیم و در نیمه اول لیگ هجدهم تنها 180 دقیقه باقی مانده پایان دادن به کابوس برای قرمز ها و آنها را قادر به بازگشت به بازار انتقال پس از مبارزه با سپاهان و سپس پارس جنوبی و در طول این دوره زخم ها بهبود یافت. در طی این مدت، پرسپولیس مهدی طارمی، محسن مسلمان، صادق محرمی، فرشاد احمد زاده و وحید امیری از بین رفته اند و حسین مهینی و محمد انصاریان به دلیل صدمات سنگین در پایان فصل به همراه قرمز ها نمی توانند از آن استفاده کنند در نظر گرفته شده. سروش رفیعی و رامین رضاییان از شاگردان برانکو قبل از اعلام این خبر جدا شدند، به منظور از دست دادن 9 ستاره، آنها حضور انتقال را ندارند.



تیم برانکو در پایان فصل هفتم پیروز شد و در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد و در نهایت با کاشیما به ​​پایان رسید. روند بازسازی پرسپولیس آغاز شده است، اما آنها در تلاش هستند تا پایان این محرومیت را پایان دهند؛ این باشگاه با مهدی شیرانی قرارداد امضا کرده است.



با این حال، برانکو به دنبال گزینه هایی برای پوشش دادن نقاط ضعفش، به خصوص در خط دفاع است. علی رغم همه این حدس و گمان ها، این فهرست هنوز به برانکو در پاسخ به خبرنگاران نشان داده نشده است و باقی مانده است.

  • تیم پرسپولیس
  • ۰
  • ۰

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: "بعضی ها به دنبال ایجاد تنش و تقسیم در باشگاه پرسپولیس هستند، و اگر آنها این کار را نکنند، من آنها را به طرفداران معرفی می کنم.

حمیدرضا گرشاسبی، در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به استراتژی فعلی، گفت: «متأسفانه، امروزه سخنرانی های نفرت انگیز و بدبختانه و فریبنده علیه پرسپولیس به شکل ادعاهای جعلی و اظهارات دروغین مطرح شده است.


هدف نهایی این اقدام ها جلوگیری از تکان دادن پرسپولیس به سوی موفقیت در هر راه ممکن است. متأسفانه، کسانی که موفقیت های بزرگ پرسپولیس را نمی بینند و موفقیت و شکست خود را در موفقیت تیم می بینند این مسیر را دنبال می کنند.


او ادامه داد: "همه آنها امیدوار بودند که در برابر موج های آسیب و محرومیت، پرسپولیس شایسته تامین خواسته ها و آرزوهای خود نباشد. آنها اکنون نگران موفقیت تیم و طرفداران برای جلوگیری از پیشرفت های بیشتر هستند.


چنین افرادی پس از دیدن پرسپولیس ، حتی پس از حضور بازیکنان ذخیره و جوانانی که در لیگ برتر در لیگ برتر حضور داشتند، به روشهای دیگر به کار نرفتند. آنها سرکوب تظاهرات و ترویج شایعات بزدلانه، اخبار دروغین و هدفمند و ادعاهای جعلی را انجام می دهند.


کسانی که دور از انساندوستی و شایستگی ورزشی هستند، به دنبال ایجاد یک موج علیه پرسپولیس هستند و یا در این مسیر اختلاف نظر ایجاد می کنند؛ آنها فهمیده اند که هواداران پرشور پرسپولیس هشدار می دهند و از باشگاه و تیمشان آگاهی دارند و این باعث می شود که آنها قطعه را خنثی کنند.


رئیس باشگاه گفت: "از اینجا، به کسانی که به هر نحوی به دنبال موفقیت شخصی خود هستند، هشدار می دهند که اگر آنها همچنان دنبال ایک کار باشند، آنها را به طرفداران عزیز پرسپولیس معرفی می کنیم .


همچنین به عنوان یک پرسپولیس ، من به طرفداران عزیز اعلام می کنم که حرکت و اقداماتی که در روزهای قبل آغاز شد، پس از پیروزی در لیگ برتر مقابل ماشین سازی بسیار قوی شد. دلیل این امر این بود که امید تیم ناامید شد و اکنون همه کسانی که به نفع شکست تیم و باشگاه هستند شدت اعمالشان را افزایش داده اند؛ زیرا آنها می دانند اگر پرسپولیس از این مرحله عبور کند ، چیزی بیش از تقسیم شدن به آن نیست و ایجاد یک موج علیه آن، این یک شوخی نیست.


طرفداران عزیز محترم و رسانه ها، ما از روزنامه های نادرستی که به شیوه های گوناگون منتشر شده اند، توجهی نمی کنیم.


مجددا اعلام می کنیم که همه اعضای باشگاه پرسپولیس، از جمله کارکنان فنی، بازیکنان، پیشگامان، حامیان و کارکنان، به طور چدی و به دنبال همدردی و یکپارچگی، ثبات و انسجام و اتحاد هستند تا پرسپولیس موفق شود .

  • تیم پرسپولیس
  • ۰
  • ۰

سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس، در باشگاه حضور داشت و به دنبال مسائل و مذاکراتی بود که در شب گذشته و امروز روز دوشنبه در رسانه ها برگزار شد. او در دیدار با مدیر باشگاه حمید رضا گرشاسبی حضور داشت و پرونده را توضیح داد.


در پایان جلسه، کاپیتان پرسپولیس اظهار داشت: "همانطور که بارها تأکید کرده ام، فشار بازی، وزن مسئولیتی که ما نسبت به باشگاه و طرفداران در دست و ذهنمان احساس می کنیم، و عدم وجود افرادی که اجازه نمیدهند فشار را به ما تقسیم کنند و ما را تحت تأثیر قرار دهد، تحت شرایط بسیار دشوار است که ما نمیتوانیم آنرا توضیح دهیم. در این شرایط، زمانی که تنش و نگرانی جدید وجود دارد، این کاهش مییابد. شاید برخی از تفاسیر پس از بازی به همان خستگی و فشار، و این از فقدان امنیت است که از خارج از مجموعه تشدید می شود.


او گفت: "ما خود را در این وضعیت با مشکلات زیادی نجات دادیم." همه ما در باشگاه، و به ویژه تیم، واقعا بیش از انرژی معمول است. از یک طرف، محرومیت از سوی تیم اعمال شده، از یک طرف، موضوع بدهی و دستورات داخلی و خارجی بود که فشار زیادی را به کل مجموعه منتقل می کرد. همانطور که چندین بار گفتم، آقای گرشاسبی و تیم مدیریت باشگاه، تلاش زیادی را برای رفع مشکلات و برآوردن نیازهای تیم انجام دادند. هنگامی که او شروع به کار خود را به عنوان یک سرپرست با مجموعه ای از مشکلات، هیچ کس به دنبال ورود به باشگاه، اما امروز، زمانی که پرسپولیس به شرایط ایده آل می رسد، همه مشغول لابی و مشاوره به باشگاه است. در آن زمان، همانطور که ما این تلاش ها را می دیدیم، ما چیزهای زیادی را تحمل کردیم، و این باشگاه در تلاش بود که با تیم و بچه ها هماهنگ باشد. در واقع، ما واقعا یک خانواده بودیم و ما به یکدیگر کمک کردیم تا بتوانیم این روزهای سخت تر را صرف کنیم. البته، البته، در یکی از سخت ترین روزهای تاریخ باشگاه، ما بهترین های زمان را نداشتیم.


سید جلال حسینی افزود: اکنون ما هنوز به این مشکلات روبرو هستیم و ما هنوز هم خودمان هستیم، و حامیان ما باید در مورد چیزهای جدیدی که می خواهند بر این ترکیب موفقیت آمیز و موفقیت آمیز غلبه کنند نگران هستند. این باعث می شود تیم عصبی شود. ما تمام این سختی ها را تحمل کردیم، امیدوار بودیم که این دوره گذر شود و ما بتوانیم شرایط مطلوب تر داشته باشیم، اما اکنون نمی دانیم آینده باشگاه چیست.

  • تیم پرسپولیس