باشگاه فوتبال پرسپولیس

  • ۰
  • ۰

سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس، در باشگاه حضور داشت و به دنبال مسائل و مذاکراتی بود که در شب گذشته و امروز روز دوشنبه در رسانه ها برگزار شد. او در دیدار با مدیر باشگاه حمید رضا گرشاسبی حضور داشت و پرونده را توضیح داد.


در پایان جلسه، کاپیتان پرسپولیس اظهار داشت: "همانطور که بارها تأکید کرده ام، فشار بازی، وزن مسئولیتی که ما نسبت به باشگاه و طرفداران در دست و ذهنمان احساس می کنیم، و عدم وجود افرادی که اجازه نمیدهند فشار را به ما تقسیم کنند و ما را تحت تأثیر قرار دهد، تحت شرایط بسیار دشوار است که ما نمیتوانیم آنرا توضیح دهیم. در این شرایط، زمانی که تنش و نگرانی جدید وجود دارد، این کاهش مییابد. شاید برخی از تفاسیر پس از بازی به همان خستگی و فشار، و این از فقدان امنیت است که از خارج از مجموعه تشدید می شود.


او گفت: "ما خود را در این وضعیت با مشکلات زیادی نجات دادیم." همه ما در باشگاه، و به ویژه تیم، واقعا بیش از انرژی معمول است. از یک طرف، محرومیت از سوی تیم اعمال شده، از یک طرف، موضوع بدهی و دستورات داخلی و خارجی بود که فشار زیادی را به کل مجموعه منتقل می کرد. همانطور که چندین بار گفتم، آقای گرشاسبی و تیم مدیریت باشگاه، تلاش زیادی را برای رفع مشکلات و برآوردن نیازهای تیم انجام دادند. هنگامی که او شروع به کار خود را به عنوان یک سرپرست با مجموعه ای از مشکلات، هیچ کس به دنبال ورود به باشگاه، اما امروز، زمانی که پرسپولیس به شرایط ایده آل می رسد، همه مشغول لابی و مشاوره به باشگاه است. در آن زمان، همانطور که ما این تلاش ها را می دیدیم، ما چیزهای زیادی را تحمل کردیم، و این باشگاه در تلاش بود که با تیم و بچه ها هماهنگ باشد. در واقع، ما واقعا یک خانواده بودیم و ما به یکدیگر کمک کردیم تا بتوانیم این روزهای سخت تر را صرف کنیم. البته، البته، در یکی از سخت ترین روزهای تاریخ باشگاه، ما بهترین های زمان را نداشتیم.


سید جلال حسینی افزود: اکنون ما هنوز به این مشکلات روبرو هستیم و ما هنوز هم خودمان هستیم، و حامیان ما باید در مورد چیزهای جدیدی که می خواهند بر این ترکیب موفقیت آمیز و موفقیت آمیز غلبه کنند نگران هستند. این باعث می شود تیم عصبی شود. ما تمام این سختی ها را تحمل کردیم، امیدوار بودیم که این دوره گذر شود و ما بتوانیم شرایط مطلوب تر داشته باشیم، اما اکنون نمی دانیم آینده باشگاه چیست.

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • تیم پرسپولیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی