باشگاه فوتبال پرسپولیس

  • ۰
  • ۰

پرسپولیس در حال حاضر به دنبال حضور جسورانه در بازار نقل و انتقالات برای افزایش توان خود پس از یک سال محرومیت از انتقال، علاوه بر جذب چهار بازیکن در اوایل فصل است.

پس از تساوی مقابل سپاهان در نیمه اول فصل 17 در نقش جهان، اخبار عجیب و غریب در خروجی رسانه ها؛ پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقال محروم شد.


در حال حاضر، در آستانه مسابقه دو تیم و در نیمه اول لیگ هجدهم تنها 180 دقیقه باقی مانده پایان دادن به کابوس برای قرمز ها و آنها را قادر به بازگشت به بازار انتقال پس از مبارزه با سپاهان و سپس پارس جنوبی و در طول این دوره زخم ها بهبود یافت. در طی این مدت، پرسپولیس مهدی طارمی، محسن مسلمان، صادق محرمی، فرشاد احمد زاده و وحید امیری از بین رفته اند و حسین مهینی و محمد انصاریان به دلیل صدمات سنگین در پایان فصل به همراه قرمز ها نمی توانند از آن استفاده کنند در نظر گرفته شده. سروش رفیعی و رامین رضاییان از شاگردان برانکو قبل از اعلام این خبر جدا شدند، به منظور از دست دادن 9 ستاره، آنها حضور انتقال را ندارند.



تیم برانکو در پایان فصل هفتم پیروز شد و در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد و در نهایت با کاشیما به ​​پایان رسید. روند بازسازی پرسپولیس آغاز شده است، اما آنها در تلاش هستند تا پایان این محرومیت را پایان دهند؛ این باشگاه با مهدی شیرانی قرارداد امضا کرده است.



با این حال، برانکو به دنبال گزینه هایی برای پوشش دادن نقاط ضعفش، به خصوص در خط دفاع است. علی رغم همه این حدس و گمان ها، این فهرست هنوز به برانکو در پاسخ به خبرنگاران نشان داده نشده است و باقی مانده است.

  • ۹۷/۰۹/۱۷
  • تیم پرسپولیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی