باشگاه فوتبال پرسپولیس

  • ۰
  • ۰

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: "بعضی ها به دنبال ایجاد تنش و تقسیم در باشگاه پرسپولیس هستند، و اگر آنها این کار را نکنند، من آنها را به طرفداران معرفی می کنم.

حمیدرضا گرشاسبی، در مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به استراتژی فعلی، گفت: «متأسفانه، امروزه سخنرانی های نفرت انگیز و بدبختانه و فریبنده علیه پرسپولیس به شکل ادعاهای جعلی و اظهارات دروغین مطرح شده است.


هدف نهایی این اقدام ها جلوگیری از تکان دادن پرسپولیس به سوی موفقیت در هر راه ممکن است. متأسفانه، کسانی که موفقیت های بزرگ پرسپولیس را نمی بینند و موفقیت و شکست خود را در موفقیت تیم می بینند این مسیر را دنبال می کنند.


او ادامه داد: "همه آنها امیدوار بودند که در برابر موج های آسیب و محرومیت، پرسپولیس شایسته تامین خواسته ها و آرزوهای خود نباشد. آنها اکنون نگران موفقیت تیم و طرفداران برای جلوگیری از پیشرفت های بیشتر هستند.


چنین افرادی پس از دیدن پرسپولیس ، حتی پس از حضور بازیکنان ذخیره و جوانانی که در لیگ برتر در لیگ برتر حضور داشتند، به روشهای دیگر به کار نرفتند. آنها سرکوب تظاهرات و ترویج شایعات بزدلانه، اخبار دروغین و هدفمند و ادعاهای جعلی را انجام می دهند.


کسانی که دور از انساندوستی و شایستگی ورزشی هستند، به دنبال ایجاد یک موج علیه پرسپولیس هستند و یا در این مسیر اختلاف نظر ایجاد می کنند؛ آنها فهمیده اند که هواداران پرشور پرسپولیس هشدار می دهند و از باشگاه و تیمشان آگاهی دارند و این باعث می شود که آنها قطعه را خنثی کنند.


رئیس باشگاه گفت: "از اینجا، به کسانی که به هر نحوی به دنبال موفقیت شخصی خود هستند، هشدار می دهند که اگر آنها همچنان دنبال ایک کار باشند، آنها را به طرفداران عزیز پرسپولیس معرفی می کنیم .


همچنین به عنوان یک پرسپولیس ، من به طرفداران عزیز اعلام می کنم که حرکت و اقداماتی که در روزهای قبل آغاز شد، پس از پیروزی در لیگ برتر مقابل ماشین سازی بسیار قوی شد. دلیل این امر این بود که امید تیم ناامید شد و اکنون همه کسانی که به نفع شکست تیم و باشگاه هستند شدت اعمالشان را افزایش داده اند؛ زیرا آنها می دانند اگر پرسپولیس از این مرحله عبور کند ، چیزی بیش از تقسیم شدن به آن نیست و ایجاد یک موج علیه آن، این یک شوخی نیست.


طرفداران عزیز محترم و رسانه ها، ما از روزنامه های نادرستی که به شیوه های گوناگون منتشر شده اند، توجهی نمی کنیم.


مجددا اعلام می کنیم که همه اعضای باشگاه پرسپولیس، از جمله کارکنان فنی، بازیکنان، پیشگامان، حامیان و کارکنان، به طور چدی و به دنبال همدردی و یکپارچگی، ثبات و انسجام و اتحاد هستند تا پرسپولیس موفق شود .

  • ۹۷/۰۹/۱۰
  • تیم پرسپولیس

نظرات (۱)

ایشالا که امسالم قهرمانه.
دعوتی به وبلاگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی